Pe 2 roti – Buc-Campulung-Brasov-Valenii de Munte-Buc

Desi numele pare foarte lung (sa trecem peste faptul ca initial era si mai lung, mai exact: Bucuresti-Targoviste-Campulung-Bran-Brasov-Valenii de Munte-Ploiesti-Bucuresti), kilometrii nu sunt asa multi, 438 km, cu aproximatie, neluand in calcul rataciri, ocoliri si alte abateri. Am uitat sa precizez ca traseul a fost parcurs din 2 bucati:))

Buuun, povestea a inceput in momentul in care eu am confirmat participarea la “Intalnirea fetelor motocicliste”, eveniment ce urma sa se desfasoare la Bran, o intalnire numai cu fete si despre fete, cu povesti, descoperiri, schimb de experiente, sfaturi si nebunie. Exact asa a si fost:)

Pentru eveniment m-am pregatit din timp, cumva trebuia sa ma simt mandra de statutul meu de motociclista (in devenire), motiv pentru care am umblat vreo 2 luni disperata sa gasesc un costum pe masura, nu puteam sa ma prezint cu geaca mea veche, de incepatoare, blugi si ghete sport:( Pe masura ce trecea timpul iar eu nu gaseam niciun costum, incepuse sa nu mi se mai para amuzant, deja ma si vedeam aparand in trening in mijlocul fetelor. No way! si am continuat cu Inger, ingerasul meu…Tatal Nostru si tot ce am mai nimerit. Mai baieti, v-am invidiat maxim lunile astea pentru ca in orice magazin, la orice targ, de fiecare data cand vedeam ceva de imbracat care arata super, auzeam: E pt barbati, daca doriti de dama, mergeti acolo. Evident ca acolo, la raionul dama, gaseai maxim 5 geci, din care 4 simple si una foarte simpla. Intr-un final, am reusit, am costuuum:)

Mdeci, costum avem, motor avem, bani avem, curaj avem…sa plecam la drum:

Vineri, ora 11- Plecare din Bucuresti cu directia Targoviste

20170519_105225

Intre Targoviste si Campulung drumul nu este cel mai bun insa este acceptabil si daca mai prinzi si niste ploaie chiar iti creste adrenalina la cote maxime. Da, eu sunt fata care nu ia curbele bine (vezi articol anterior sau sigur daca m-ai vazut in trafic esti de acord cu mine:)) ).

Dupa o portiune de mers prin ploaie in care am avut momente de ezitare si teama, in care ma intrebam daca este mai bine sa ma opresc, in care cautam usor descurajata o benzinarie unde sa astept a venit si soarele si iata, am ajuns la Monumentul Eroilor de la Mateias (dedicat eroilor din Razboiul de Intregire Nationala dintre anii 1916-1918), aflat pe Dealul Mateias. Monumentul este format dintr-un mausoleu, un muzeu istorico-militar si un basorelief cu o cupa din piatra de Albesti in care arde o flacara vesnica in amintirea soldatilor care s-au jertfit.  In incinta mausoleului sunt depuse, in 31 de cripte, osemintele a peste 2.300 de militari romani.

20170519_151424 20170519_151433 20170519_151458

Ziua s-a incheiat cu destinatia Pensiunea Motorom (Zarnesti), un loc de poveste, cu toata sinceritatea, cu multa verdeata, liniste, simpaticii pauni, catei, amabilitate si confort intr-un tablou de munte perfect. Proprietarul pensiunii, Dorin Hodorogea ne-a fost alaturi mai tot timpul, ne-a ajutat atunci cand noi am fost stangace cu motoarele sau cand ne era frica sa coboram panta pana la drumul drept si a rezistat eroic la capriciile noastre tipic feminine. Pe langa toate astea, pentru cei dornici de enduro, se pun la dispozitie motociclete, echipament si ghid pentru diferite trasee deja stabilite. Recomand cu toata sinceritatea.20170520_113300 20170520_113319

Dimineata, la plecare, am ales sa schimbam traseul si ne-am intors pe Brasov-Valenii de Munte-Ploiesti-Bucuresti, un drum care a fost pe sufletul meu, cu serpentine dar si drum bun, cu vreme placuta, soare, multi motociclisti pe traseu si mai multa incredere in fortele mele.

20170521_12140720170521_121355

Cam asa arata harta traseului:

Harta

Dupa aceasta plimbare am invatat:

1. Cand iti propui ceva cu adevarat, vei reusi sa treci mult mai usor peste orice obstacol intalnit in cale (de la ploaie, la pietris, la curbe etc)
  2. La viziera nu exista stergatoare

P.S.: Fetelor, a fost o experienta foarte faina si chiar ma bucur ca v-am cunoscut, ma bucur ca am descoperit femei puternice, femei de la care am ce invata.

P.S.: Zuu va ureaza asfalt uscat!